TAIP KATA KUNCI CARIAN ANDA DI SINI:

Saturday, April 16, 2011

Satu Permulaan...


Puas aku fikir, apa yang nak aku tulis sebagai permulaan kepada blog aku ni.. kadang-kadang , lama pula sampai nak pening kepala. 


Jadi sebagai permudahnya, Assalamualaikum dan salam sejahtera kepada semua yang sudi singgah disini. 

Mungkin apa yang akan dibaca atau anda perolehi disini tidak bermakna atau sekadar menjadi picisan untuk dilihat. Tak mengapa sebab tujuan aku menulis disini bukan juga untuk menarik minat semua orang sampai terpaku dan mengikut. 

Jadi apa yang aku nak tulis? Aku pening jugak .... maklumlah , bukan pandai pun nak menulis .. tapi bila baca blog kawan-kawan.. mmm menarik juga. Jadi aku rasa cukuplah sebagai permulaan ni aku kongsi aje apa yang nak dikongsi.. 

Kalau rasa ada manfaat , silalah untuk tindakan selanjutnya. tapi kalau rasa membazir masa, mintak maaf laa.. lebih baik buat kerja yang lain yang lebih bermaanfaat. 

Sebagai permulaan juga, elok diperkenalkan diri, aku dikenali dengan beberapa nama ... keluarga dan orang kampung panggilnya Sham , rakan sekolah panggilnya Kumai , Kawan di UiTM Jengka panggil KG ... dan sekarang lebih dari 11 tahun aku dipanggil Jack. 

Jangan tanya kenapa dan bagaimana nama-nama ni boleh melekat.... Sekitar pusing-pusing Felda Kumai, Asrama Semai Bakti Tun Abd Razak dan SM St Thomas Kuantan, atau barangkali dari keluarga DPIIM UiTM Jengka , mungkin masih terkesan dan terkenang dikalangan kawan-kawan Kumpulan Guthrie dan kini kepada Cameron Highlands... yang kenal atau tidak mengenali ... tak jadi masalah ... 

Ok .. insyaAllah .. kita jumpa lagi ...
Posted by Picasa

No comments:

KOLEKSI CATATAN:

My Photo Collection @ Shutterstock